17:02

Odtwarzam swój makijaż walentynkowy sprzed 7 lat | Makijaż na walentynki 2014

Za mną naprawdę szalony tydzień! Dopiero dzisiaj znalazłam trochę czasu na sprawy blogowe i nadrabiam zaległości ;) Z uwagi na fakt, że Walentynki już w niedzielę to pomyślałam, że może przyda się Wam jakaś mała inspiracja na makijaż. I mam dzisiaj właśnie dla Was coś walentynkowego, mało tego odtwarzam swój makijaż sprzed 7 lat! Wersję pierwotną tego makijażu możecie zobaczyć klikając tutaj, a dzisiaj zapraszam na wersję 2021! 

Dzisiejsza wersja jest zdecydowanie mniej cukierkowa i nieco lepsza technicznie ;) Tonacja tego makijażu jest zupełnie inna. Lepiej czuję się w takich ciepłych makijażach. Pozostałam przy lekkim podkładzie i pudrze, nie ma też mocnego konturowania podobnie jak w 2014. Również użyłam intensywnego odcienia pomadki i rzęs, ale przykleiłam je poprawnie :P 

Wydaje mi się, że taki rodzaj makijażu to idealna opcja na walentynkową randkę/kolację. Nie ma tutaj tony kosmetyków, a efekt jest naprawdę przepiękny - świeży i rozświetlony. Pełna lista produktów, których użyłam znajduje się na samym dole tego wpisu ;)






Produkty wykorzystane do wykonania tego makijażu:

TWARZ:

- baza pod podkład matująca Golden Rose 

- podkład Bourjois Healthy Mix numer 51

- korektor MUFE Full Cover numer 04

- puder sypki Laura Mercier 

- brązer Too Faced Milk Chocolate Soleil

- rozświetlacz The Balm Mary Lou Manizer

- róż The Balm Frat Boy

- mgiełka Eveline Aqua Miracle Nude 

OCZY: 

- kredka do brwi Wibo Feather Brow Creator odcień Soft Brown

- żel do brwi Golden Rose

- baza pod cienie Urban Decay odcień Eden

- cień Glamshop odcień Rozjaśniacz

- cień Juvias Place z palety The Saharan odcień Katsina i Chad

- cień Glamshop z palety Abstrakcja odcień Margaretka

- turbot Glamshop odcień Lala i Diamentowy

- rozświetlacz The Balm Mary Lou Manizer

- eyeliner Eveline Precise Brush Liner

- tusz L'oreal VML

- rzęsy Ardell Wispies

- klej do rzęs Ardell Lash Grip

USTA:

- pomadka płynna Huda Beauty Gossip Gurl


1 komentarz:

Szczerze dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli mój blog Ci się podoba - dołącz do grona moich obserwatorów i bądź ze mną na bieżąco :) I proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga, bo to nie miejsce na reklamę. Odwiedzam blogi swoich komentujących i chętnie zostanę obserwatorem jeśli znajdę na nim interesujące treści ;)

Copyright © majmejkap , Blogger