10:00

8 urodziny bloga Majmejkap | sto lat! sto lat! | Rozdanie

Moi drodzy luty zaczynam na blogu z wielką pompą! Mój blog kończy dzisiaj 8 lat, więc ja świętuję pysznym tiramisu! Wy jesteście ogromną częścią tego święta! Jako moi czytelnicy tworzycie ze mną to wspaniałe miejsce w sieci i chcę Wam dzisiaj podziękować za obecność i wsparcie przez cały ten czas! Dziękuję, że jesteście ze mną! 

Poza tym, że mam w podziękowaniu dla Was konkurs-rozdanie, w którym będzie można wygrać zestaw pędzli to chciałabym podsumować swój blogowy staż ;)

W momencie jak do głowy przyszła mi myśl o założeniu bloga byłam w 3 klasie gimnazjum. Tak, miałam wtedy 16 lat i marzyłam o własnym miejscu w sieci. I tak właśnie powstało Majmejkap. Często pytacie mnie skąd pomysł na nazwę. To po prostu "my make up" pisane tak, jak się to czyta! Nie było w tym żadnej filozofii, ale uważam, że nazwa jest chwytliwa i ja bardzo ją lubię :) 

Przez te 8 lat wydarzyło się naprawdę sporo rzeczy - zarówno w moim życiu osobistym jak i tym blogowym. Prywatnie - skończyłam szkołę, zdałam maturę, stałam się pełnoletnia, rozpoczęłam studia, zostałam ciocią... i długo mogłabym jeszcze wymieniać ;) Blog jest moim motorem napędowym! Dzięki niemu widzę jak długą drogę już przeszłam i jak wiele się zmieniło: we mnie, w moim postrzeganiu samej siebie. Nauczyłam się doceniać to co robię, doceniać siebie i patrzeć na swoją osobę bardziej przychylnym okiem. Umiejętności makijażowe podskoczyły o milion procent, świadomość używanych produktów i pędzli tak samo. Poznałam swoje mocne strony. Miałam okazję poznać fantastycznych ludzi i brać udział w konferencjach i imprezach dla ludzi z branży. To wszystko jest dla mnie bardzo cennym doświadczeniem i z tymi wydarzeniami wiążą się niesamowicie miłe wspomnienia.

Prowadząc bloga przetestowałam miliony produktów, poznałam różne ich właściwości, różne półki cenowe, część produktów otrzymywałam w ramach współpracy. Dzięki temu doświadczeniu teraz jestem na pierwszy "rzut oka" stwierdzić czy produkt się u mnie sprawdzi i jak się zachowa. Z mojej wiedzy korzystacie Wy jako czytelnicy bloga, ale też osoby z mojego bliskiego otoczenia. Zakupy kosmetyczne w mojej obecności są zawsze udane ;) 

Zmieniło się również moje podejście do kosmetyków - jak zaczynałam to chciałam mieć wszystkiego jak najwięcej. Kosmetyki musiały być tanie, bo przecież nastolatka nie ma góry pieniędzy na zakupy w Sephorze, a jak miało być wszystkiego dużo to cena musiała być niska żeby dało się więcej kupić, nie? Teraz już tak nie mam ;) Teraz kupuję raczej kosmetyki dobrej jakości, takie po które z przyjemnością będę sięgać. I chociaż wciąż mam bardzo dużo kosmetyków to są one wyselekcjonowane. Przeszłam przez okres kolekcjonowania kosmetyków, teraz wyznaję zasadę, że one mają mi po prostu dobrze służyć! 

Regularnie zużywam produkty, kupuję ponownie to samo lub coś nowego, co aktualnie mnie zaciekawi. Oczywiście z uwagi na to, że prowadzę bloga to kupuję różne nowości do testów, żeby móc je Wam potem pokazać, ale nie robię tego tak często jak kiedyś. 

Pierwszy wpis na tym blogu pojawił się dokładnie 8 lat temu! Zaczęłam od napisania Wam o swoich ulubionych wtedy cieniach Sensique i przyznałam tam, że podkreślam brwi perłowym, grafitowym cieniem! Taki urodowy koszmarek! :P Jeśli chcecie cofnąć do roku 2013 to wystarczy kliknąć tutaj. Pomijam już w ogóle fakt, że zdjęcia w tym wpisie skopiowałam sobie z wyszukiwarki... Dramat... :P

Do tego pierwszego wpisu przez 8 lat dołączyło 770 nowych tekstów, tysiące zdjęć i komentarzy od Was, a blog odwiedzany był blisko pół miliona razy. Nawet jeśli te liczby nie są potężne jak na tak długi blogowy staż to ja jestem z nich dumna, bo są moje! Wiele osób, które zaczynały mniej więcej w podobnym okresie już dawno zniknęło, ale są też takie, które osiągnęły spektakularnie dużo :) Ja jestem pewnie gdzieś po środku tego wszystkiego i bardzo mi z tym dobrze ;) 

Aktualnie mam prawie 24 lata, kończę studia magisterskie i myślę, że wszystko jest w moim życiu na bardzo dobrym miejscu :)

Dzisiaj życzę sobie kolejnych wspólnych lat tutaj, z Wami i na Instagramie! Mam nadzieję, że ciągle ze mną będziecie :)

A teraz pora na wspomniany konkurs-rozdanie! Mam dla jednej osoby zestaw pędzli Jessup! Jak wiecie sama bardzo je lubię i z chęcią dam jednej z Was taki zestawik :) Aby wziąć udział w rozdaniu proszę o zostawienie komentarza, w którym napiszecie mi jak długo ze mną tu jesteście i co Was tu przyciągnęło :) Dodatkowo zaobserwujcie mnie na Instagramie! W komentarzu zostawcie też swój adres mailowy! Na Wasze komentarze czekam do końca lutego! 

2 komentarze:

  1. Gratulacje 🎊 Dobrze, że tu jesteś, fajnie tu u Ciebie bywać. Mam też nadzieję, że jeszcze spotkamy się osobiście, bo miło było poznać Cię osobiście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję tak dużego stażu blogowego :) 8 lat to naprawdę sporo więc życzę abyś dalej trwała w tym blogowaniu.

    OdpowiedzUsuń

Szczerze dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli mój blog Ci się podoba - dołącz do grona moich obserwatorów i bądź ze mną na bieżąco :) I proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga, bo to nie miejsce na reklamę. Odwiedzam blogi swoich komentujących i chętnie zostanę obserwatorem jeśli znajdę na nim interesujące treści ;)

Copyright © majmejkap , Blogger