15:06

CO WARTO KUPIĆ PODCZAS PROMOCJI W ROSSMANNIE? | EDYCJA JESIENNA 2018 | DUŻO PRODUKTÓW

Dzisiaj post bardzo na czasie, ponieważ jest on związany ze zbliżającą się, wielką promocją na kolorówkę w Rossmannie, która startuje już w ten wtorek 9 października. Postanowiłam stworzyć kontynuację wiosennej listy produktów, które moim zdaniem warto podczas tej obniżki kupić. 

Specjalnie nie powtarzałam produktów, które pojawiły się w wiosennej edycji tego wpisu, bo moim zdaniem mija się to z celem. Te o których już wspominałam możecie sprawdzić w podlinkowanym wpisie.


Produkty z listy, o których pisałam już na blogu mają bezpośrednio podlinkowane wpisy - wystarczy kliknąć na ich nazwę, a przeskoczycie do recenzji danego produktu. Inne są krótko opisane, tak żeby nie przeciągać.

Mam nadzieję, że taki wpis się Wam spodoba ;) Zapraszam!

BAZY POD MAKIJAŻ:
*Lovely 1st Step Primer Anti Redness - jest to baza niwelująca zaczerwienienia. Ona faktycznie działa, niektórzy twierdzą, że jest zła, bo bieli skórę, a moim zdaniem właśnie w ten sposób neutralizuje ona wszystkie mankamenty na skórze. Jej opakowanie to forma błyszczyka z dużym aplikatorem.

PODKŁADY: 

KOREKTORY:


PUDRY:
*Wibo Banana Chocolate - od kilku miesięcy to mój ulubiony puder prasowany. Dobrze utrwala makijaż, ale jest niewidoczny na skórze. Przyjemnie pachnie i ma lekkie kartonowe opakowanie. 
*AA Wings of Color DUST MATT Loose Powder - jak dotąd najlepszy puder sypki z drogerii Rossmann. Miałki i aksamitny. Lekki i naprawdę drobniuteńko zmielony. Świetny do utrwalania korektora pod oczami. Plus za świetnie przemyślane opakowanie ;)


BRĄZERY:
*Wibo Creamy Chocolate - moja kolejna ulubiona czekoladka. Tym razem w wersji brązera. Polecam go jasnym karnacjom, bo na pewno świetnie się on u Was sprawdzi. Jego odcień jest bardzo naturalny, więc nie zrobicie nim sobie krzywdy.
*Cashmere Conturing Duo Stick - najlepszy stick do konturowania na mokro jaki kiedykolwiek miałam. Świetnie mi się z nim pracuje. W łatwy sposób można brązer ładnie wyblendować tworząc na skórze piękne cienie, a nie plamy. Poza tym zajmuje niewiele miejsca.

ROZŚWIETLACZE:


BRWI:
*Wibo Feather Brow Creator - jedna z bardziej precyzyjnych kredek do brwi. Jest wykręcana i bardzo cieniutka co pozwala na dokładny rysunek brwi. Plus za mini szczoteczkę na drugim końcu kredki i za ładne, twarzowe odcienie produktu.
*Miss Sporty Happy Brow - wydaje mi się, że ten żel jest odpowiednikiem Rimmel Brow This Way, który niestety został wycofany. Ten jest tak samo dobry i ma dokładnie takie samo opakowanie i szczoteczkę. Osobiście jestem z niego bardzo zadowolona.


TUSZE DO RZĘS:
*Eveline Volume Celebrities - bardzo dobry tusz z wygodną silikonową szczoteczką. Rozdziela rzęsy i ładnie wydłuża. Nie ma problemów z osypywaniem się i kruszeniem w ciągu dnia.
*Eveline Volumix Fiberlast (wersja gold i rose gold) - obie wersje uwielbiam, ponieważ świetnie zaznaczają rzęsy. Można nimi osiągnąć naprawdę nieziemski efekt. Nie sklejają, unoszą i dodają objętości.


PRODUKTY DO UST:
*Max Factor Colour Elixir Lipgloss - mój torebkowy ulubieniec. Dla mnie jest to błyszczyk, który bezproblemowo nałożę bez lusterka, nawilży mi usta. Tak na szybko kiedy nie mam czasu bawić się w matowe pomadki. Plus za formę tubki i mięciutki aplikator.


To już wszystko ode mnie na dzisiaj ;) Teraz czekam na Wasze polecenia. Mimo, że ja z promocji mogłam już skorzystać wcześniej i jestem po zakupach to bardzo ciekawi mnie na co skusicie się tym razem i co wpadnie do Waszego koszyka.

4 komentarze:

  1. Na promocję się nie wybieram bo póki co mam zapas tych produktów, które lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie skuszę się na promocję :) Miałam tusze Eveline, ale nie zrobiły na mnie większego wrażenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wybieram się na promocję, bo zdecydowanie wolę zakupy online ;)
    Ale bardzo fajne kosmetyki pokazujesz :D

    OdpowiedzUsuń

Szczerze dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli mój blog Ci się podoba - dołącz do grona moich obserwatorów i bądź ze mną na bieżąco :) I proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga, bo to nie miejsce na reklamę. Odwiedzam blogi swoich komentujących i chętnie zostanę obserwatorem jeśli znajdę na nim interesujące treści ;)

Copyright © majmejkap , Blogger